Sociale medier
Sociale medier når ud til rigtig mange mennesker, flere end man lige tror. I dags digitale verden bruger de fleste hver dag tid på internettet og på de sociale medier. Derfor er det vigtigt for din virksomhed, hvis I er synlige på f.eks. LinkedIn.
Engang var det mest de unge, som brugte det, men sådan er det ikke længere.
Derfor er man som virksomhed også nødt til at befinde sig der, hvor kunderne er. De sociale medier er et godt værktøj til øge kendskabet til din virksomheden.
Har I lavet noget sjovt, vundet en pris, har en stand på en messe eller noget helt andet, så slå det op. I gør opmærksom på jeres virksomhed og øger kendskabet, både hos eksisterende kunder og potentielle nye kunder.
God service giver god omtale
Det er helt gratis, og så er det måske et af de allervigtigste steder, at lægge fokuset i alle opgave man foretager sig. Bliver kunderne glade og føler de sig bliver godt behandlet, så vil de helt sikkert også tænke på din virksomhed næste gang. Det er dog ikke alt god service giver. Dine kunder vil også være meget mere villige til at give virksomheden en god anmeldelse på f.eks. Trustpilot, som rigtig mange bruger som en guide til, hvilken virksomhed de skal vælge. Har du en tømrervirksomhed, vil de kunder som føler, at de er blevet godt behandlet også være mere tilbøjelige til at anbefale din virksomhed til venner, familie og kolleger, næste gang de skal have lavet tømrerarbejde i huset.