Han synes nemlig, at de ansatte gør et rigtig godt stykke arbejde, og han ærgrer sig over, at der af og til bliver gjort et stort nummer ud af de situationer, hvor det ikke lykkes dem at få løst problemerne indenfor åbningstiderne.
– Folk har måske fået lidt kortere lunte, fordi der har været meget fokus på os. Vi skal selvfølgelig ikke acceptere, at der laves fejl, men men jeg synes, at når vi har så mange ankomster, så er det stadig godt, når vi får løst de fejl, der løbende dukker op.
Ingen uløste sager
Også i forhold til husejerne, som tidligere har luftet deres frustration over Dancenter her i spalterne, kan Frederik Dam Hansen oplyse, at der er gode nyheder.
Der har nemlig tidligere har været en del husejere, som har haft oplevelsen af, at deres sager ikke er blevet løst og at der har været pengeproblemer mellem dem og Dancenter. Flere fortæller, at de oplever, at de, når de endelig kommer igennem til lokalkontoret, får lovning på løsning af problemerne. Flere fortæller imidlertid, at problemerne ikke bliver løst, og at de er begyndt at tvivle på, om lokalkontoret overhovedet har mandat til at løse problemerne.
Her kan den lokale afdelingsleder imidlertid berolige og fortælle, at han har en direkte kontakt til finansafdelingen, og at man kan stole på, at problemerne bliver løst.
– I løbet af min tid her, er der blevet lavet nogle nye aftaler, og jeg er blevet areamanager, så på den måde er der et led mindre, som jeg refererer til. Man kan sige, at jeg er blevet regionschef, og derfor har jeg nogle beføjelser i forhold til at der er en direkte respons nu.
Selvom han altså ikke har en direkte adgang til pengekassen, så har han alligevel en direkte adgang til dem, der har en direkte adgang til pengekassen, og derfor kan man altså regne med, at man har talt med en person, der har indflydelse, når man har talt med ham, understreger han.
Men var har talt med husejere som oplever, at de taler med dig og får lovning på at det bliver løst, og alligevel bliver tingene ikke løst?
– Vi har haft nogle løbende cases, hvor det handler om, at vi har de her flex-priser, så der har været mange husejere, der har haft udfordringer med det. Men det er bestemt ikke vores indtryk, at folk ikke får deres penge; hvis vi har nogle cases, så får vi dem også løst, fortæller han.