Opfordring: Lad sælerne være i fred

Opfordring: Lad sælerne være i fred
Mange henvender sig til Dyrenes Beskyttelses Vagtcentral, fordi de er bekymrede for, at sæler er i nød, men ofte hviler de sig bare på en strand. Foto: Dyrenes Beskyttelse.
NOTITS | NATUR OG MILJØ | 25. JUN • 17:00
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | NATUR OG MILJØ | 25. JUN • 17:00

Sommer er højsæson for mødet mellem mennesker og sæler, og sidste år fik Dyrenes Beskyttelse rekordmange henvendelser fra folk, som var bekymrede for sæler på de danske strande.

I alt blev det til 1.654 opkald om de pelsede havpattedyr, og nu hvor en ny strandsæson er i gang, o...

Følg debatten på facebook!
BRUGSEN ER LUKNINGSTRUETBRUGSEN ER LUKNINGSTRUETBRUGSEN ER LUKNINGSTRUETBRUGSEN ER LUKNINGSTRUET
FÅ ABONNEMENT