Fuld mand sov på gaden

NOTITS | KRIMI | 25. JUN • 09:32
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 25. JUN • 09:32

Klokken 15.48 onsdag fik Bornholms Politi en anmeldelse om en beruset mand.

Manden lå og sov på gaden i Trompeterstræde i Nexø.

En politipatrulje fik vækket manden, som blev sendt mod sin bopæl, fortæller politiet.



FÅ ABONNEMENT