Det kostede to 18-årige mænd hver en bøde på 1.000 kroner, at de onsdag aften kørte sammen på en knallert i Rønne.
De blev standset af politiet klokken 21.06.
Passageren på knallerten fik yderligere en bøde på 1.500 kroner for ikke at have styrthjelm på, fortæller politiet.