Der var fernisering på udstillingen Ophav af billedkunstner Helene Høm.
– Vi har gennemrenoveret vores gamle missionshus, og vi synes, det er lykkedes rigtig godt at fremhæve husets historiske udtryk og samtidig tilføre det noget moderne, siger Thomas Danielsen, der ejer bygningen sammen med Helene Høm.
Parret har blandt andet fået to nye arbejdslokaler på første sal, og så er der blevet åbnet mellem de to etager, så man kan se, hvor menigheden i gamle dage har siddet og lyttet til dagens prædiken.
Renoveringen er planlagt i samarbejde med arkitekt Lars Due Jensen, og udført af Niels Due Olsen og Ralphs Murerfirma.