De siger farvel i kor

De siger farvel i kor
Domen i Allinge. Arkivfoto: Marine Gastineau
NOTITS | KULTUR | 15. MAJ • 15:00
NOTITS | KULTUR | 15. MAJ • 15:00

Koret Det Rytmiske Selskab holder forårskoncert i Domen i Allinge den 20. maj klokken 19 med masser af musik og fællessang.

Det fortæller en pressemeddelelse fra koret, som videre oplyser, at der er fri entré til arrangementet.

Det bliver samtidig korets sidste koncert med dets nuværende korleder, Camilla Ekelund, i spidsen, og pressemeddelelsen udtrykker på den baggrund håb om, at så mange som muligt vil finde vej til Domen, så der kan blive tale om et farvel med maner.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT