Kniber sig i armen
Jan Bidstrup erkender også, at Black Friday er blevet så etableret og stor en dag i detailbranchen, at den også gør indtryk.
– Det ér en stor dag, som genererer voldsom stor omsætning, og som er svær at se bort fra. For to år siden, da vi ikke havde corona at tænke på, fik vi 14 dages omsætning på én dag. Det er sådan, at en gammel købmand som mig må knibe sig i armen over at se sådan en handel i en fysisk butik, når nethandlen samtidig buldrer derudaf, siger han.
Tøjmanden har også besluttet sig for, at der skal være gode tilbud at komme efter i år, når nu Black Friday er kommet for at blive.
– Vi sørger for, at der er noget at løbe efter. Vi har en hel del varer til halv pris, som koster fuld pris efter Black Friday. Vi laver nogle highlights, som vi kalder det, som vil trække kunder til, og så er resten af butikken til fuld pris. Så håber vi selvfølgelig, at folk også vil købe lidt af det, når de nu er her og har fået et godt tilbud, siger Jan Bidstrup.