I visse dele af pressen er truslen om at nedlægge TV2 Bornholm forsøgt talt ned. Det går nok ikke så galt. Men det aner vi intet om. Reagerer vi ikke nu, så kan det ske i det stille, eller TV2 Bornholm kan blive ramt af markante nedskæringer. Det vil ramme de bornholmske seere med færre udsendelserne og med færre ansatte til at producere TV.
Derfor har Arbejdernes Radio og Fjernsynsforbund Multimedier Bornholm igangsat en underskriftindsamling for at bevare TV2 Bornholm.
Vi opfordrer alle bornholmere, alle organisationer, virksomheder og foreninger på Bornholm til at skrive under, så vi over for Folketinget kan vise den folkelige opbakning til TV2 Bornholm.