160 års fødselsdag |
Vi har fulgt debatten om Bornholm som gourmet ø - kan vi kalde Bornholm en gourmet Ø? Har iværksætterne og mindre producenter gode betingelser? Er det hele et glansbillede?
Vi er en mindre chokoladeproduktionsvirksomhed med eksport til udlandet og har været en del af iværk...
160 års fødselsdag |






