Ostebutik åbnede til kæmpe rykind

Ostebutik åbnede til kæmpe rykind
På åbningsdagen var der dækket op med gratis smagsprøver, som faldt i de mange gæsters smag. Her er det butiksassistent Tomas Møller Nielsen, der fortæller om de nye Opal-oste. Foto: Kjeld Lundbæk
ERHVERV | 27. JUN • 19:00
Kjeld Lundbæk
Journalist
ERHVERV | 27. JUN • 19:00

Publikum væltede ind på åbningsdagen i Klemenskers nye ostebutik.

Der var kæmpe rykind, da Klemenskers nye trækplaster, ostebutikken Opal Huset, lørdag blev indviet p...

Følg debatten på facebook!
NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT