Kommunen sælger ud: Mangler du en garage?

Kommunen sælger ud: Mangler du en garage?
Du kan blive den lykkelige ejer af et garageanlæg i Aakirkeby, som kommunen skiller sig af med. Foto: EDC Bornholmerbo
26. JUN • 19:00
26. JUN • 19:00

Hvis du mangler en garage eller otte, er det nu, du skal slå til. Der er bare noget, man skal være opmærksom på.

Bornholms Regionskommune er fortsat i gang med at sælge ud af dens ejendomme. ...

Følg debatten på facebook!
I DAG LANDER SPAREKATALOGI DAG LANDER SPAREKATALOGI DAG LANDER SPAREKATALOGI DAG LANDER SPAREKATALOG
FÅ ABONNEMENT