Fartglad mand fik stor bøde i Østerlars

NOTITS | KRIMI | 26. JUN • 09:21
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 26. JUN • 09:21

Torsdag foretog politiet hastighedskontrol med fotovognen på Brogade i Klemensker. Fire biler blev målt til at køre hurtigere end de tilladte 50 kilometer i timen.

Derudover blev en 31-årig mand fra Nexø standset af politiet i Østerlars, hvor han fik en bøde på 3.600 kroner samt et klip i kørekortet for at køre 76 kilometer i timen, hvor fartgrænsen er 50 kilometer i timen. Han skal derudover betale et bidrag på 1.000 kroner til Offerfonden.



FÅ ABONNEMENT