– Jeg fik at vide, at det slet ikke er noget, de har med at gøre i Søfartsstyrelsen. Det er ene og alene Bornholmslinjen, siger hun.
Da hun forleden igen prøvede at ringe til Bornholmslinjen, blev henvisningen til Søfartsstyrelsens regler gentaget. Ulla Dall forsøgte at forklare, at kundeservicemedarbejderen tog fejl og afsluttede samtalen med at stille kundeservicemedarbejderen dette spørgsmål:
– "Er I til for kunderne, eller er kunderne til for jer". Så blev der helt stille, indtil hun sagde, at vi skulle slutte samtalen her, fortæller Ulla Dall, der er frustreret over rederiets tilgang til passagerernes helbred.
– Det handler om kroner og øre, for de skal have mere personale på. Jeg synes, det er vildt, at man ikke yder den service, når der er en pandemi. Det er så lidt, der skal til for, at folk, der lider af særlige kroniske sygdomme, kan komme til.
Hvad gør du, hvis du ikke får mulighed for at blive siddende på bildækket?