At EDC Bornholmerbo dukker op i bedste sendetid, er ikke nogen tilfældighed. Det er resultatet af en ny og målrettet strategi. EDC Bornholmerbo har i år forsøgt sig med en ny markedsføringsstrategi, hvor de har hyret en ekstern konsulent ind, der hjælper dem med at komme ud over rampen.
– Vi har i år allieret os med en reklamemand. Vi vil gerne booste vores markedsføring. Det handler om at gøre opmærksom på, at vi er her. Vi har altid brugt mange penge på markedsføring, men i år vil vi have en professionel til at gøre det, så kan vi gøre koncentrere os om at sælge huse, og så kan han reklamere, siger Dan Dellgren.
Dan Dellgren forklarer at meningen bag reklamen er at få folk, der vil sælge huse, til at benytte sig af EDC Bornholmerbo. Der er altid købere, men de vil gerne sørge for, at de har varer på hylderne, som Dan Dellgren siger.
Hvad har det kostet at få sådan en reklameplads?
– Det vil jeg ikke sige, men det koster penge at reklamere, siger Dan Dellgren.