Borgerservice åbner for telefonmøder
Kommunens borgerservice gør det nu muligt at bestille et telefonmøde uden for den normale åbningstid. Initiativet er taget for at øge tilgængeligheden.
– Vi har generelt en ret kort ventetid på vores telefoner og en forholdsvis lang åbningstid i borgerservice, men vi ønsker at give borgerne flere forskellige muligheder for at få hjælp eller vejledning fra os, siger leder af borgerservice Bo Rosendal i en pressemeddelelse.
Man kan bestille en mødetid på regionskommunens hjemmeside, og hvis man benytter muligheden, vil man blive ringet op af borgerservice på den aftalte tid.
– Med muligheden for selv at bestille et telefonmøde uden for den normale telefontid, håber vi på at imødekomme de borgere, der kan have svært ved at nå os der, siger Bo Rosendal.
Har man behov for udstedelse af et pas eller kørekort, vil det fortsat kræve, at man møder op i borgerservice, mens spørgsmål om samme emner kan besvares på et telefonmøde.
NYT JOB
OM BORNHOLMS TIDENDE
LÆS AVISEN DIGITALT
Læs avisen på din computer
Download app til Apple
Download app til Android
Ansvarshavende chefredaktør: Kristoffer Gravgaard.
Bornholms Tidende, Nørregade 11-19, 3700 Rønne.
Hovednummer: 56903000. Redaktion: 56903081. CVR nr: 35244115
© Bornholms Tidende Tekst, grafik, billeder, video, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. Bornholms Tidende forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indhold med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11b og DSM-direktivets artikel 4".
Generelle handelsbetingelser | Cookie- og Privatlivspolitik | Cookiedeklaration