– Ja, det har vi også. Finn døde jo for cirka ni år siden, og i første omgang overtog hans datter, Anne Mahler, stedet, og hans kæreste, Tina Brandt, købte sig ind i det. For syv år siden spurgte de så, om jeg også ville købe mig ind, fordi de nok syntes, de havde brug for mine kompetencer. Nu ejer vi en tredjedel hver, og det går vældig godt – og jeg er rigtig stolt af det.
Hvad skyldes det? Hvordan laver man en succesfuld café?
– Jeg satte mig ned sammen med Finn, og vi talte om det med at skabe den røde tråd, som man aldrig må vige fra. Sådan et sted skal altid have en genkendelig profil, en Gustav-burger skal være en Gustav-burger, og den kan man ikke bare lave om, det er den, folk gider køre efter. Den må gerne skille sig lidt ud, men den skal sidde i skabet hver gang, så folk siger "ej, den var fanme god, den der!". Og vi laver også stadig alting selv – vi laver pestoen, steger baconen og så videre. Nu er vi oppe i tons på årsbasis, men selv om man har travlt, må man ikke gå på kompromis. Det er nok der, man kan skille sig ud.
Det er en pointe i sig selv?
– Ja, og det princip lavede jeg allerede for 20 år siden. Altså, at dét skal være det bærende i forretningen, og det har jeg holdt fast i, men også bygget på og udviklet og været foran med nogle ting. Og om sommeren er vi jo oppe på 55 ansatte, så det har også vokset sig stort.