Politiet brugte laser

NOTITS | KRIMI | 23. JUN • 09:36
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 23. JUN • 09:36

Mandag foretog politiet hastighedsmålinger i Rønne, Østerlars og Gudhjem.

I Rønne blev der målt med laser, og fire bilister blev standset for at køre så meget hurtigere end de tilladte 50 kilometer i timen, at det udløser et klip i kørekortet.

På Stavsdalvej i Østerlars og Gudhjemvej i Gudhjem var politiets fotovogn i aktion. I Gudhjem kørte alle efter reglerne, og i Østerlars blev tre biler målt til at køre hurtigere end 50 kilometer i timen.

Derudover fik en 52-årig kvinde fra Rønne en bøde på 1.500 kroner samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen i Rønne.



INDENFOR

Fandt hul i markedet: ‘Det er enestående’
EKSKLUSIV | ABONNENT

Fandt hul i markedet: ‘Det er enestående’

Nogle gange har vi brug for nogen, der kan hjælpe os med at få øje på de smukke og fantastiske sider i tilværelsen.
Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
FÅ ABONNEMENT