160 års fødselsdag |
Et godt naboskab med Ystad skal bruges på fælles sager. Ikke på at løbe rederiets ærinde.Det er godt, at vores borgmester tager til Ystad. Frederik Tolstrup og Anne Thomas gjorde det rigtige, da de hoppede på morgenfærgen for at drikke kaffe med naboen. For vi har meget til fælles med svenskerne, og det samarbejde skal plejes og udvikles.
Og der er gode sager på bordet. En direkte togforbindelse fra Simrishamn over Ystad til København vi...
160 års fødselsdag |






