Gravgaard: Borgmesteren må ikke være lobbyist for færgen

Gravgaard: Borgmesteren må ikke være lobbyist for færgen
Borgmesteren skal ikke gå med Bornholmlinjens budskaber, mener Gravgaard. Foto: Klaus Holsting
LEDER | DEBAT | 27. JUN • 05:30
LEDER | DEBAT | 27. JUN • 05:30

Et godt naboskab med Ystad skal bruges på fælles sager. Ikke på at løbe rederiets ærinde.Det er godt, at vores borgmester tager til Ystad. Frederik Tolstrup og Anne Thomas gjorde det rigtige, da de hoppede på morgenfærgen for at drikke kaffe med naboen. For vi har meget til fælles med svenskerne, og det samarbejde skal plejes og udvikles.

Og der er gode sager på bordet. En direkte togforbindelse fra Simrishamn over Ystad til København vi...

Følg debatten på facebook!
NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT