De vil samtidig arbejde på at træne serviceagenter i at løse alle tekniske boligejer- og kundeproblematikker effektivt.
– Det er afgørende for os at give en god kundeoplevelse på tværs af alle kontaktpunkter. Under dette besøg arbejder vi derfor på at bygge broer mellem vores hovedkvarter i Indien og vores forskellige, lokale kontorer i Danmark. Det vil sikre, at processer bliver gnidningsløse, og at ingen bolde bliver tabt på noget tidspunkt. Vi kan se, at dette hands-on tiltag hjælper med at forene og styrke vores nuværende operationer på tværs af kontorer, fortæller Dorthe Friis i en pressemeddelelse fra Dancenter.
Vil fordoble porteføljen
Det er ikke første gang, at danske ledere besøger det indiske hovedkvarter, og i de kommende måneder vil flere danske ledere tage til Indien for at arbejde videre, ligesom Ritesh Agarwal, stifter og administrerende direktør for det indiske moderselskab OYO løbende er i Danmark.
Selskabet er desuden i gang med at ansætte 50 nye medarbejdere i Danmark indenfor kundeservice og forretningsudvikling for at styrke den lokale tilværelse og skabe en bedre tilgængelighed for både gæster og boligejere.