Alle skal løfte julemarkedet: 'Vi skummer ikke fløden'

Alle skal løfte julemarkedet: 'Vi skummer ikke fløden'
Søren Lund er med i bestyrelsen i Foreningen Bornholms Julemarked. Formelt er han formand, men bestyrelsen er ikke hierakisk, understreger han. Foto: Sarah Thun Kristensen
ERHVERV | 20. MAJ • 19:00
ERHVERV | 20. MAJ • 19:00

Bornholms Julemarked kan lykkes, hvis vi løfter i flok. Sådan lyder budskabet fra Søren Lund, som er bestyrelsesmedlem i foreningen Bornholms Julemarked. Han tror på, at julemarkedet vender tilbage i 2026.

Det var allerede i februar, Pernille Bülow prikkede Søren Lund på skulderen og sagde, at hun gik med...

Følg debatten på facebook!
NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT