Dette gjorde, at jeg pludselig havde en funktion, og at det, som jeg foretog mig, gav mening for mig.
I årene, der kom, blev det til mange samtaler med de ansatte, som jeg altid føler har mødt mig med respekt, sand interesse og et ønske om at hjælpe med det, som jeg gerne ville have hjælp til. Det, at det var mig, der var i centrum, og at de ansatte var der som hjælp, var nok det, der fik mig til at bedres stille og roligt. Tidligere har jeg mødt mange professionelle, der ville fixe mig og havde en masse ideer til, hvad jeg skulle gøre. Her var det fuldt ud på mine præmisser, men med al den hjælp, som jeg havde brug for.
Jeg er i dag bruger af og frivillig i Lindehuset, hvor jeg kommer så godt som hver dag.