Lindehuset er for mig blevet et sted, hvor jeg i trygge rammer kan komme ud og være social, hvilket jeg ellers kun er med min familie.
Da jeg har meget angst, så er det altafgørende, at der er medarbejdere der, som jeg kender rigtig godt, for at føle mig tryg, samt at Lindehuset ligger tæt på mit hjem.
Det er dejligt at komme ud og se andre mennesker og få andre input ved at snakke. Samtidig er det godt at lave noget som interesserer mig sammen med andre for eksempel fotografere eller strikke og blive fordybet i dette, så man får en pause fra alt andet.
Man bliver altid taget godt imod i Lindehuset, og der er altid nogen, man kender. Man kan være lige, som man er - med de udfordringer, som man nu har, uden at føle sig forkert, da der er stor forståelse fra medarbejdere og andre medlemmer, som forstår en. Så man kan deltage i dagligdagen og i forskellige aktiviteter på egne præmisser - det betyder meget.
Før jeg startede i Lindehuset, så syntes jeg, at det var rigtigt svært at være ude blandt andre og at snakke med andre - det er alt sammen blevet bedre gennem årene i Lindehuset.
Det har også været dejligt at lære nye ting, for eksempel ved at være på kontoret eller lære nyt håndarbejde. At opdage jeg kan mere, end jeg troede. At danne relationer og ikke at være den eneste med angst eller andre psykiske udfordringer betyder også noget.