En milepæl i Aakirkeby peger mod mere værdig ældrepleje

En milepæl i Aakirkeby peger mod mere værdig ældrepleje
Det viser mig, at den rette indsats kan skabe en både sundere og gladere alderdom, lyder det blandt andet i læserbrevet fra Torben Kofod Ager. Pressefoto
SYNSPUNKT | DEBAT | 28. JUN • 19:00
Af:
Torben Kofod Ager
Aakirkeby
SYNSPUNKT | DEBAT | 28. JUN • 19:00

Bevægelse og fællesskab er vejen til det gode ældreliv, skriver Torben Kofod Ager.

Først og fremmest vil jeg gerne ønske et stort og hjerteligt tillykke til Plejecenter Aabo i Aakirke...

Følg debatten på facebook!
FÅ ABONNEMENT