Varmen satte brandanlæg i gang

Varmen satte brandanlæg i gang
Foto: Presse-fotos.dk
NOTITS | 28. JUN • 10:12
NOTITS | 28. JUN • 10:12

I nat var det meget varmt, ligesom det hele lørdagen drev folk til stranden for at blive kølet ned.

Det gav dog også anledning til, at Bornholms Brandvæsen fik lige at lave. Det skriver de på Facebook.

"På en varm nat blev station Rønne kaldt ud til en ABA-alarm på Helsevej, da en føler også havde det varmt, hurtigt overstået og vi er tilbage på stationen igen", skriver de.



FÅ ABONNEMENT