En indrømmelse og en uddannelse: 'Vi synes, vores er topkvalitet'

En indrømmelse og en uddannelse: 'Vi synes, vores er topkvalitet'
Elsk Bornholm-teamet
AVISKOKKENS MADNYT | 28. JUN • 05:30
Af:
Sune Rasborg
AVISKOKKENS MADNYT | 28. JUN • 05:30

I weekenden løb Sol over Gudhjem af stablen, og det var aviskokken til. Her fik han både en snak med Campus Bornholm, men han var også forbi Magnus fra Bornholm Vinegar Company, der i snakken kommer med en indrømmelse om tabasco.

Følg debatten på facebook!
NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT