For tre personer var berusede og højtråbende i en sådan grad, at de skabte uro i færgeterminalen. Det fik Bornholms Politi en anmeldelse om. Det skriver politiet i sin døgnrapport.
Da en patrulje kom frem, mødte de en 34-årig mand med bopæl i Jylland, som fik besked på at forlade terminalen. Bornholmslinjen vurderede nemlig, at han var beruset i en sådan grad, at det ikke var sikkerhedsmæssigt forsvarligt at lade ham sejle med.