Foruden investeringer i den generelle udvikling på øen vil NOVASOL implementere nye interne tiltag, som har til formål at forbedre hele oplevelsen – både for ferieboligejeren og ikke mindst for øens gæster. Blandt andet vil kontoret i Rønne gennemgå en større renovering for at opgradere og modernisere udtrykket i overensstemmelse med NOVASOLs helt nye brandingstrategi.
Pernille Kofoed Lydolph, direktør i Destination Bornholm, glæder sig over de muligheder, der åbner sig ved samarbejdet.
– Det er glædeligt, at NOVASOL, som er en stor spiller på nationalt og internationalt plan, bakker op om vores virke. Det viser, at vi sammen har skabt et stærkt fundament i form af en fælles organisering, som også nationale virksomheder kan se sig selv i. Og jo flere vi er, jo bedre er fundamentet for, at vi i Destination Bornholm sammen med resten af øen kan udvikle turismen i foråret, efteråret og vinteren og derigennem fastholde vores status som en af landets mest populære feriedestinationer.