Loyale kunder har været en kæmpe støtte

Loyale kunder har været en kæmpe støtte
Trods corona er det lykkedes Sussie Nielsen i Smykkeskrinet at opnå et bedre årsresultat end året før. Arkivfoto: Jacob Jepsen
| ABONNENT | 15. MAR 2021 • 19:10
Henrik Nielsen
Journalist
| ABONNENT
15. MAR 2021 • 19:10

ERHVERV

Man bør ikke smykke sig med lånte fjer, fortæller en gammel talemåde. Det er heller ikke det, Sussie Nielsen gør, når hun udtrykker stolthed over, hvordan Smykkeskrinet i gågaden i Rønne har klaret sig i det seneste år. Trods corona er det nemlig lykkedes at opnå et bedre årsresultat end året før.

Fra oktober 2019 til september 2020 viser årsrapporten et overskud på 194.553 kroner. Det er en fremgang på 43.501 kroner sammenlignet med med året forinden.

– Jeg synes selvfølgelig, at det er positivt, at vi kan lave et bedre resultat, selvom vi har haft corona. Så det er jeg taknemmelig og stolt over, siger indehaver Sussie Nielsen.

Selv forklarer hun det med, at Smykkeskrinet har nogle enormt loyale kunder, som støtter forretningen. Og så var sommeren med de mange danske turister god.

– De var mega gode at få indenfor, men ikke mindst vores faste kunder. De har været en kæmpe støtte. Det er jeg dybt taknemmelig over, for det er jo vores hverdagsliv, siger Sussie Nielsen.

Som indehaver af og direktør i Smykkeskrinet ser hun overskuddet som et fingerpeg om, at der er noget af det, hun og personalet gør, der er rigtigt. For hun er ikke alene om det, understreger hun.

– Jeg må indrømme, at da vi stod i den første nedlukning, der tænke jeg, at det her kommer jeg aldrig igennem på en god måde, men det formående vi så alligevel at gøre, siger Sussie Nielse