– Jeg har grundlæggende ikke meget yderligere at tilføje. Jeg synes, at jeg i den snak, jeg havde med dem, fik en fornemmelse af, at man forsøgte at gøre, hvad man kan. Jeg har så opfattelsen af, at det er Rønne Havn, der eventuelt står for opførelsen (af læskur og bænke, red.), og at det er deres grund. Det gør det jo selvfølgelig ikke lettere for Bornholmslinjen, siger Steen Thomsen.
– Til bestyrelsesmødet den 6. november fremlagde jeg de her ting, og at der ikke blev truffet beslutning om, at jeg skulle foretage mig yderligere i den anledning.
Så I accepterer, at det er tingenes tilstand?