Et af de mange af onsdagens fly er netop landet i Bornholms Lufthavn, og passagererne er netop valfartet gennem det lille ankomstområde i terminalen. I en gul arbejdsvest, hvorpå der står 'airport manager' kommer lufthavnschef Jimmi Holm Hansen gående, og ja - han har lige et kort øjeblik til at give en status på folkemødetrafikken.
– Indtil videre går det rigtig godt. I dag (onsdag, red.) og i morgen handler det om ankommende passagerer, og så vender det fredag middag, for så skal de den anden vej, og der får vi rigtig mange mennesker i lufthavnen, siger han.