Solen skinnede, og en kold vind blæste fra nordøst, da krocketudvalget under DGI Bornholm arrangerede sæsonens andet mixstævne.
Det foregik på Knudsker Stadion, hvor der blev spillet en masse spændende og meget lange kampe, fortæller udvalgets næstforperson, Britta Sjøstrøm.
Der deltog 24 spillere fra Hasle, Knudsker og især Nexø, og der blev spillet i tre puljer.
Resultat
Pulje 1: Kirsten Wessman (Nexø) og Birgit Kleist (Knudsker)
Pulje 2: Leif Nielsen (Hasle) og Berner Lind (Knudsker)
Pulje 3: Gunnar Birkholm (Nexø) og Birthe Holm (Nexø)
De lokale spillere får 22. maj konkurrence fra spillere fra resten af Danmark ved stævnet Strandkrocket på Balka Strand.