"Det er netop derfor, vi ikke betragter os som konkurrenter til de klassiske sportsbutikker. Vi er noget andet – en slags hybrid mellem butik og klinik. Vores fokus ligger ikke på hurtige tilbud, men på at løse konkrete udfordringer og hjælpe vores kunder med at bevæge sig bedre i hverdagen,” siger Christian Holm Jensen.
"At finde den rette løsning på f.eks. en fodproblematik tager tid. Det er ikke noget, man klarer på fem minutter i en almindelig sportsbutik – og det forventer kunderne heller ikke der, men det vil de gøre hos os. Sportsbutikker kan mange andre ting, men vores styrke ligger i den dybere rådgivning. Det kræver både faglighed og tid at forstå problemet og finde den rigtige vej frem – sammen med kunden," siger Christian Holm Jensen.
Man er altid velkommen til at kigge ind fra gaden, men fordi rådgivningen ofte er grundig og personlig, anbefales det at booke tid i forvejen – sådan gør over 85 % af kunderne i kædens øvrige butikker.
”Det vil nok være noget, som bornholmerne lige skal vænne sig til. At man som udgangspunkt ikke bare kommer ind fra gaden og får en tid, men skal bestille en tid på forhånd. Man kan godt kigge uanmeldt forbi, og man er velkommen til at få en kop kaffe, mens man venter, men der vil sandsynligvis være ventetid. Derfor anbefaler vi, at man booker en tid. Så man booker en tid for at have den nødvendige tid,” siger han og slutter:
"Vi vil gerne være det sted på Bornholm, hvor man finder en reel løsning – og ikke bare endnu et stop på vejen. Uanset om det gælder børn eller voksne, handler det for os om at tage problemet alvorligt og finde frem til noget, der virker i praksis.".