– Med tiden skal alle virksomheder udskifte deres værktøjer for at følge med udviklingen og få noget endnu bedre. Det handler ikke om, at alt er skidt i dag, slet ikke, for BHS er en bundsolid virksomhed i tredje generation med et rigtig godt fundament og nogle fantastiske medarbejdere.
– Det svarer mere til, hvad vi alle sammen oplever med, at vores telefon også bliver for gammel og må skiftes ud. I en stor transportvirksomhed handler det bare om hele det management-system, der styrer alle de data, der kommer ind. Det er alt fra at kunne modtage de ordrer, der kommer ind, til at færdigbehandle dem.
Hvad er din erfaring?
– Jeg arbejdede i DSV i mere end 30 år, så jeg er meget et produkt af, hvordan man arbejder der. Jeg har prøvet stort set alt indenfor transport og logistik, for jeg kom fra operationen og har også siddet og disponeret biler. Men jeg har også lavet kundeservice og business management og styret indkøb af vognmænd, og til sidst sad jeg i den øverste ledelse. Så jeg har opbygget en meget solid erfaring.
Hvor meget kendte du til BHS Logistics, før det kom på tale med din nye stilling?