Udendørs techno-rave i Rønne

NOTITS | KULTUR | Mandag 28. april 2025 • 13:55
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KULTUR | Mandag 28. april 2025 • 13:55

Publikum kan opleve dj's fra både Danmark, Tyskland og Mexico, når kulturarrangøren Golden Island inviterer til det, bestyrelsesmedlem Tobias Krähmer kalder det første udendørs techno-rave på Bornholm

– Med dette initiativ ønskes der at skabe en ny kulturel ramme for elektronisk musik på Bornholm – en inkluderende begivenhed, hvor musikken og det sociale fællesskab er i centrum, fortæller han i en pressemeddelelse.

Arrangementet løber af stablen fredag den 23. maj i Østre Anlæg i Rønne, der også er kendt som bibliotekshaven. Fra klokken 19 til 23.45 vil anlægget genlyde af elektroniske rytmer, fortæller Tobias Krähmer, som forventer en festlig stemning under åben himmel.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT