Telefonsamtale koster mange penge

NOTITS | KRIMI | 9. JAN • 08:28
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 9. JAN • 08:28

Det blev en dyr fornøjelse, da en 57-årig mand fra Østermarie torsdag valgte at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen på Zahrtmannsvej i Rønne.

Det koster ham et klip i kørekortet, en bøde på 1.500 kroner samt et bidrag på 500 kroner til Offerfonden, der yder tilskud til projekter, som styrker viden om eller indsatsen for ofre for forbrydelser og trafikulykker.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT