En 51-årig mandlig bilist fra Hasle blev torsdag formiddag standset uden for Rønne by, hvor han fik en bøde på 1.500 kroner samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal han betale 500 kroner til Offerfonden, fortæller politiet.