– Det ligner, at vi i næste måned har etableret en firmabil, så vi kan komme ud til kunderne i stedet for, at de skal komme til os.
– En af vores store ambitioner er at komme ud til erhvervslivet. Vi har begge arbejdet i hjemmeplejen i lidt over et år og kørt rundt i biler, som sjældent bliver vasket, så vi har selvfølgelig kontaktet dem for at spørge, om de er interesserede i et samarbejde, men det er kommunen, så det er lidt kompliceret.
Når de vasker biler, får de to brændt noget energi af, og i modsætning til marketing-virksomheden kommer de ud og møder folk i virkeligheden.
– Det er fedt, at vi mødes med kunderne, som kommer med deres biler, og vi siger høfligt hej og sådan noget. Så bilvasken er mere personlig, og vi håber, at det kan give os noget mere omtale på Bornholm, siger Eskil Rasmussen.
Og det er da også en fordel, at man har marketingløsningerne lige ved hånden, når man skal starte en ny virksomhed - for selvom der er efterspørgsel på en god bilvask, så kræver det stadig, at kunderne ved, at man findes, og at man gør det godt.