Ikke generelt problem, mener Horesta-formand

Ikke generelt problem, mener Horesta-formand
Det er ikke et problem, der er blevet værre, mener Kit Sørensen, formand for Horesta Bornholm. Foto: Anette Vestergaard
ERHVERV | 12. MAJ • 18:00
ERHVERV | 12. MAJ • 18:00

Søndag havde det unge personale hos Dideriks Veranda sig flere dårlige oplevelser med gæster, men den lokale Horesta-formand mener ikke, at det er noget, som sker oftere end tidligere.

Der var mange gæster forbi Dideriks Veranda søndag, men der var flere gæster, som ikke kunne finde u...

Følg debatten på facebook!
NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT