– Jeg oplever, at de prøver at gøre det besværligt og uoverskueligt for mig at få den kompensation, som de har sagt til jer, at de vil give mig. Hvis det havde været min gamle farmor, så havde hun jo slet ikke kunne overskue at sende så mange mails frem og tilbage, forklarer hun.
Som en gestus
Efterfølgende har Tidende igen taget kontakt til Dancenter for at spørge, om det kan passe, at Caroline Riising Nielsen og familien stadig ikke har fået den lovede kompensation, og om der er en årsag til det.
Bureauets indiske presseafdeling vender allerede torsdag tilbage med endnu et løfte om, at der er kompensation på vej til familien.
De skriver, at de "på trods af deres bedste indsats" ikke har været i stand til at spore reservationen, og at de har forsøgt at kontakte Caroline Riising Nielsen for at få alle nuancer med og verificere detaljerne i reservationen. De mener desuden, at det er "standardpraksis på tværs af rejsebranchen", at agentpartnere har leverandørnavn som værtsnavn.
"Men som en gestus og for at vise velvilje, besluttede vi at behandle refusionen som tidligere diskuteret og forpligtet af vores kolleger. Tilbagebetalingen er iværksat fra vores side."