Også hatten af for Anne Thomas, selvom jeg ikke er medlem af S. Hun blev vel revet med af Alternativet, og det forstår jeg godt. Ligesom jeg også godt forstår, at hun forlod partiet, da det gik op i limningen.
At hun har været på kortvarigt besøg hos Radikale Venstre tjener hende til ære. Jeg synes kun, at det vidner om et menneske, der tager politik alvorligt, afsøger midterområdet for at finde ståsted og vil ofre tid på en usikker tilværelse.
De Radikales politik ligger ikke langt fra S, og det giver for mig ingen mening at lægge hende for had, fordi hun har været på lynvisit hos Radikale.