Ja, man skulle tro, at store dele af disse arealer skulle fungere som golfbaner, men det skal de jo ikke. Man kan spille golf på en golfbane og ikke i en vejgrøft.
Det hele skal se pænt ud og være nyslået, men er det ikke synd for alle vores insekter? Bier, brumbasser, edderkopper og alverdens smådyr, der hver dag i denne tid bliver hakket til plukfisk og stroganoff af Vej og Parks store slåmaskiner.
Hvorfor ikke lade naturen gro og insekterne være i fred og klippe ned, når deres sæson er gået på held?