Mads Wolff fik min stemme
Det er ikke ligegyldigt, hvem man stemmer på som Socialdemokratiets spidskandidat, mener Kirsten Juni.
Socialdemokratiet står midt i et vigtigt og betydningsfuldt valg. Partiet skal finde sin spidskandidat og dermed også sin borgmesterkandidat, og det er ikke ligegyldigt, hvem vi vælger; hverken for socialdemokratiet eller for Bornholm. Jeg tror nemlig på, at vi genvinder borgmesterposten, hvis vi forstår at gøre os relevante både for bornholmerne og for de andre partier, som vi skal arbejde sammen med. Evnen til at skabe troværdighed og evnen til at samarbejde bliver afgørende for Bornholms udvikling efter kommunalvalget i 2025.
Jeg har allerede stemt på Mads Randbøll Wolff i den igangværende urafstemning om partiets spidskandidat, og jeg vil klart anbefale alle socialdemokrater på Bornholm til at gøre det samme.
Jeg har kendt til Mads i mange år, og ved hvilke værdier han er rundet af. Det er imidlertid hans udsyn og tanker om udviklingen på Bornholm, der har haft betydning for, hvor mit kryds blev sat. Jeg er meget enig i hans tanker om f.eks. den bornholmske madkultur og hans syn på en turisme, der bygger på, hvad lokalbefolkningen har behov for. Med Mads´ solide erfaringer fra politiske systemer og hans livslange forankring i Socialdemokratiet er jeg sikker på, at han vil være et det allerbedste bud på Bornholms næste socialdemokratiske borgmester.
Med Mads får vi en stærk spidskandidat og forhåbentlig borgmester, der ikke blot kan skabe samling og ledelse, men også vil gøre det, han altid har gjort; nemlig at se muligheder og sætte handling bag ordene.
Med ønsket om et godt valg og venlig hilsen.
NYT JOB
OM BORNHOLMS TIDENDE
LÆS AVISEN DIGITALT
Læs avisen på din computer
Download app til Apple
Download app til Android
Ansvarshavende chefredaktør: Kristoffer Gravgaard.
Bornholms Tidende, Nørregade 11-19, 3700 Rønne.
Hovednummer: 56903000. Redaktion: 56903081. CVR nr: 35244115
© Bornholms Tidende Tekst, grafik, billeder, video, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. Bornholms Tidende forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indhold med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11b og DSM-direktivets artikel 4".
Generelle handelsbetingelser | Cookie- og Privatlivspolitik | Cookiedeklaration