Frederik Tolstrup: Vi har været så rige, at vi ikke regnede pris for noget

Frederik Tolstrup: Vi har været så rige, at vi ikke regnede pris for noget
Frederik Tolstrup: Når prisstigningerne en dag får ende, så skal vi som samfund til at tænke anderledes. Foto: Jacob Jepsen
KOMMENTAR | ABONNENT | 1. OKT 2022 • 10:30
Af:
Frederik Tolstrup
KOMMENTAR | ABONNENT
1. OKT 2022 • 10:30

Stigende priser rammer familierne hårdt, skriver Frederik Tolstrup.

Priserne stiger. Det begyndte med mad og benzin. Nu har det bredt sig til stort set alt. Træpiller har været det helt store de sidste måneder. De er i hvert fald firedoblet i pris. Beof har netop meldt ud at elprisen stiger markant. Det er et kæmpe problem for almindelige bornholmere. Jeg tror, mange er bekymrede for, hvordan de skal klare sig i den kommende tid. Man kan selvfølgelig skære ned på fornøjelser, men der skal virkelig spares meget på et husholdningsbudget for, at man kan betale flere tusind kroner ekstra hver måned til varme, strøm, bil og mad.

Vil du have adgang til artiklen?

Første måned 0 kr.
Herefter 209 kr./md.

Få Lørdags Berlingeren GRATIS sammen med Tidende.

Jeg giver hermed tilladelse til, at Bornholms Tidende deler mit navn, telefonnummer, adresse og e-mail med Berlingske Media A/S med henblik på? markedsføring af Berlingske Media A/S produkter. Jeg bekræfter desuden, at jeg er over 18 år. I Berlingskes privatlivspolitik kan du læse mere om tredjeparter, og hvordan du tilbagetrækker dit samtykke.
Se andre abonnementer her