Arbejdet med at holde priserne nede er et langt sejt træk. Vi startede i bestyrelsen for Trefor El-net Øst i 2022 og begynder først nu at se resultaterne af indsatsen.
Trefor El-net Øst er den del af EWII Koncernen, som købte det bornholmske el-net i 2021.
Vi sidder i repræsentantskabet sammen med 16 andre bornholmere. Vi har stillet forslag i repræsentantskabet om, at det skal stå i vedtægterne, at EWII skal skabe værdi i hele sit forsyningsområde - ikke bare i Trekantområdet, hvor de har stiftet selskabet.