Men netop den dag var det stærkt beskæmmende, ja nærmest lidt grinagtigt at erfare, at vores to største medier på Bornholm, på dagen, hvor alle havde fokus på de bornholmske medier, bragte dette.
På TV2's hjemmeside i en blå blok stod: “43-årig kørte over for rødt”! - altså en “nyhed”, der handlede om en meget lille trafikforseelse. Bornholms Tidende skrev den selvsamme dag i sin leder om hundes efterladenskaber på en vejstrækning i Rønne!
Som Anders Breinholt ville have sagt i Natholdet: “Vigtig viden, eller ligegyldig info”?