De medvirkende kvinder kan alle synge, så ikke et øje er tørt. Hvilke pragtfulde stemmer.
En række herligt sammensatte melodier, både gamle hits og schlagere, lige fra Bowies, Life on Mars, til “Den lille pige i flade sko”, flød nu fra scenen i en lind strøm. "I'm a Great Pretender”, blev til "Jeg er født i Klemensker". Husorkestret var som altid bare rigtig gode. Super Professionelle. Flotte funktionelle kostumer, tilpasset til hurtige tøjskift, var godt udført og velegnet til de flydende sceneskift. Igen i år med en enkel scenografi og et godt sceneteknisk arbejde.
Satiren på de lokale politikere og andre kendte personligheder blev præsenteret på stribe. Sikkert bundet op i et potpourri over de mange års revyer. Vi gik, trods enkelte skønhedspletter, som en lidt for lang videointro, derfra i lettere opløftet stemning, mens sangen “Mariehønen”, kørte på repeat de næste par timer i vores hoveder.