Stillads spærrer del af Damgade hen over sommeren

NOTITS | 19. MAJ • 16:00
Luna Skovhus
Journalist
NOTITS | 19. MAJ • 16:00

Den opmærksomme bornholmer har måske bemærket, at der er spærret for kørsel ved dommerkontoret på Damgade.

Det skyldes klimaskabsrenovering på bygningen, fortæller Edvard Av Kák fra Hplus Arkitekterne, der er totalrådgiverpå projektet.

– Vi skal renovere facader og vinduer, og så skal taget skiftes, siger han.

Arbejdet ventes at vare frem til september. Stilladset ved dommerkontoret, og dermed vejspærringen, kommer ifølge arkitekten med sikkerhed til at stå hen over sommerferien.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT