– Hos Inhouse er vi stolte over at støtte en af Bornholms historiske kulturinstitutioner og travsporten på Bornholm. Det giver goodwill tilbage til vores virksomhed, siger direktør Michael Mortensen fra Inhouse Bornholm.
Bornholms Brands direktør Morten Holten har heller ikke været i tvivl om, at travbanen og Golden League-løbsserien er værd at støtte op om.
– Som en del af Bornholm er det vigtigt for os, at vi kan støtte bredt op om aktiviteter på hele øen, og derfor er vi glade for at bidrage til at skabe spændende rammer om Bornholms Brand Park. Vi vil gerne støtte initiativer, som er til gavn for vores kunder og Bornholm, og Bornholms Brand Park er et trækplaster, som er vigtig for øens hestesport, bornholmerne og de mange turister, som besøger øen, siger han, hvilket Torkild Westh, salgschef hos Bornfiber, er helt på linje med.
– Bornfiber er meget tilfreds med at kunne sponsorere Bornholms Travselskab i samarbejde med Bornholms Brand og Inhouse. Det er meget tilfredsstillende, at vi kan være med til at støtte op om de aktiviteter, der foregår på Bornholms Brand Park, til glæde for både turister og bornholmere, siger Bornfibers salgschef.
Vigtigt med sponsoropbakning