– I år har vi øget musikbudgettet markant og haft fokus på at løfte torsdagen, så den kommer på lige fod med fredagens og lørdagens program, når vi taler om størrelsen på de store navne. Det har medført et større salg af partout-billetter, siger Daniel Mühlendorph, som også gør opmærksom på, at der kun er 25 teltpladser tilbage på campingpladsen.
Formanden nævner i øvrigt, at det fortsat er muligt at købe billetter til de enkelte dage.
Indretningen af festivalpladsen er i år en smule ændret, så der er skabt mere publikumsplads foran scenerne, og særligt scenen Opalen har fået mere kapaciteten, oplyser formanden.
– Det er dejligt at se, at vores strategi om at løfte torsdagen har virket. Vores målsætning har hele tiden været at lokke folk herop alle tre dage, også selvom mange måske skal på job fredag. Det er allerede noget, vi vil tage med videre i planlægningen af næste års festival, lover Daniel Mühlendorph.
Bad og natbusser