Koncerter i Nexø fik god start med Alberte Winding Duo

Koncerter i Nexø fik god start med Alberte Winding Duo
Alberte Winding Duo lørdag aften på Møbelfabrikken i Nexø. Foto: Torben Severinsen, Musikhuset
KULTUR | Søndag 21. januar 2024 • 10:24
Jakob Marschner
Journalist
KULTUR | Søndag 21. januar 2024 • 10:24

Musikhuzet melder om en god start på koncerterne på Møbelfabrikken i Nexø.

Her stod Alberte Winding Duo lørdag for at åbne det nye samarbejde mellem Musikhuzet, Møbelfabrikken og Erhvervsforeningen Østbornholm, der ønsker at skabe flere musikoplevelser af høj kaliber i Nexø.

Alberte Winding havde sin mand Andreas Fuglebæk med sig på guitar.

Den næste koncert i det nye samarbejde i Nexø bliver med Thomas Buttenschøn den 24. februar.



FÅ ABONNEMENT